onsdag 7 juni 2017

Ingen dag är den andra lik

Hej

I eftermiddag har jag, Tove och Elaine gjort skillnad!!
Vi har varit på Möllstorp och träffat Migrationsverkets personal, som fattar beslut om vart familjerna ska ta vägen när Möllstorp stänger.
Vi har varit tydliga med barnet i fokus och med elever med speciella behov. Jag tror att vi gjort skillnad för någon/ några familjer och det känns bra.
I morgon eller på fredag kommer några av eleverna som inte var i skolan idag att komma till skolan. Passa på att göra ett bra avslut för dem ❤️
Några familjer flyttar imorgon.

Om du har frågor så svarar jag gärna på dem.

Nu är jag hemma hos de mina och är tacksam för att jag har en fast tillvaro att komma hem till.
Jag önskar alla våra elever lycka till i framtiden.

Susann










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar